יו"ר מרצ לא פוסלת איחוד עם העבודה: "אנחנו רשימה אחראית"

איתי גדסי 1 Comment on יו"ר מרצ לא פוסלת איחוד עם העבודה: "אנחנו רשימה אחראית"

יושבת ראש מר"צ הנכנסת זהבה גלאון אמרה בפתח ישיבת הסיעה "אנחנו נמנע מנתניהו 61 מנדטים, ומכל הבן גבירים והסמוטריצים להיות בממשלה", כלשונה. גלאון ציינה כי "הרשימה המשותפת היא אופציה" ואמרה "אנחנו לא מדירים את המפלגות הערביות. בנוסף העריכה גלאון, כי יתכן ומפלגת העבודה לא תעבור את אחוז החסימה"

צילום: Sassoni/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מרצ, זהבה גלאון נאמה היום (ראשון) בפתיחת ישיבת הסיעה הראשונה של המפלגה לאחר הפריימריז והצהירה: "אנחנו מתכוונים להיות המחסום מהכניסה של הבן גבירים, הסמוטריצ׳ים ונתניהו לשולחן הממשלה. אנחנו נמשיך את ממשלת השינוי, נמנע מנתניהו 61 ובשביל זה אנחנו צריכים מרצ גדולה, משמעותית וחזקה". גלאון ציינה כי "הרשימה המשותפת היא אופציה" ואמרה "אנחנו לא מדירים את המפלגות הערביות".

היא הוסיפה: "יש לנו תפיסת עולם כוללת שמחוייבת לצדק, לשוויון ולשלום- ולכן בנושאים הבוערים על סדר היום: שביתת המורות, כי זה בעיקר מורות, גננות וסייעות- מרצ מתייצבת לצידן של עובדות ההוראה, צריך לפתור את המשבר הזה, אסור להגיע לשביתה, זה רע מאוד להורים, לילדים".

גלאון התייחסה בדבריה גם למשבר המתמחים: "אנחנו מקווים שמשבר המתמחים ייפתר, אין שום סיבה שמתמחים יעבדו בצורה הזאת, אנחנו מצטרפים ומגבים את שר הבריאות ניצן הורוביץ במאבק שלו לפתרון משבר המתמחים".

גלאון התייחסה בתשובה לשאלה על איחוד עם העבודה: "אם אנחנו נראה שאחת המפלגות, וכמו שזה מסתמן כרגע, זאת עלולה להיות מפלגת העבודה, לא עוברת את אחוז החסימה, אנחנו רשימה אחראית, ניפגש שוב ונדבר על איחוד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רשימה אחראית עאלק !!! אולי – לכל מה שלא יהודי במדינה שלנו !!! והכל בשם נאורות ריקה מתוכן מבלי להכיר בהיסטוריה פשוטה שהמדינה הזו שלנו בזכות התורה נתנה לעם היהודי –